Sunday, October 28, 2012

keluarga saya ..

salam ...
aidiladha...


alhamdulillah, hari raya sempat pulang menemui family family tercinta...

dari kuantan - johor (pontian ) - kuantan - kota bharu

rumah saya sekitar 2008 - 2012

rumah saya ade 4 tingkat ...
tapi saya duk tingkat 2 ja... ;) 

malam  raya aidiladha kedua ...


petangnya, jam 6.30 ptg;
kami adakan bacaan yasin sekeluarga kami sempena peperiksaan anak-anak masing-masing ..termasuklah al-faqir...
dan sempena kelahiran saudara mohd ikram sulaiman ...

kemudian ..makanpetang ..


sepupu .. ijat dan said


makan petang ..
 sampai maghrib ...
kemudian ...
solat berjemaah..
yang kaum adam ke masjid baru arwah tok husien  (moyang)
yang hawa solat maghrib di rumah ..


kemudian, kami solat hajat bersama..
untuk peperiksaan saya, adik saya, sepupu sepupu saya ...


solat hajat ...
solat isyak berjemaah ...
kemudian , sambung makan ...
DAN ber' BBQ...

alhamdulillah ..
oh ya.. solat hajat juga untuk keselamatan ibu dan ayah, adik abang n mak cik yang akan tunaikan umrah tahun depan..insyaallah..
saya???
oh ...
saya tak dapat bersma..
sbbnya..
adelah sbbnya ;)

wallahualam..

moga allah rahmati keluarga ini.
Allah kasihi keluarga ini ..
rahmati keluarga ini..
sayangi mereka sesungguhnya..
pelihara keluarga kami ..
dan selamatkan keluarga kami di pengakhiran kami nanti ...

ayah dan ibu ..
saya sayang ibu dan ayah.
apa pun yg menimpa..
saya tetap syg ibu dan ayah ..

Allah bahagiakanlah mereka di dunia ini..
dan akhirat nanti...
kebahagiaanku bila melihat mereka bahagia..

;)  ;)


mood nak exam ..
huhu..
sempat lagi,kan..

saya tahu ibu dan ayah saya nun jauh mendoakan saya..

see , betapa setianya..
dan sygnya seorang ibu dan ayah kpd anaknya..

kiriman doa dari jauh..

begitu juga anakmu ini..


esok paper muzik jam 8.30 pagi ...

wasalam..




No comments:

Post a Comment

Family

Family
cousin, ibu saudara, adik dan abang.

Mum n Dad ..

Mum n Dad ..
Hanya Dia yang Tahu betapa sayangnya saya pada mereka ^_^

Usrati Jannati.

Usrati Jannati.
Pemangkin kekuatan diri..