Sunday, October 7, 2012

doa

kelemahanku menandingi segala-gala..
hinanya aku Ya Allah...
apatahlagi di sisiMu...
hinanya aku Ya Allah..
tersembam lagi aku ke bumi
rintik hujan yang gugur dari kelopaknya
Allah........
berikan aku kekuatan ...
ya qawwiyy ...
panjangkan usiaku andai itu yang terbaik ..
dan matikanlah aku bila itu yg terbaik ...
sungguh Allah ...
pendengar setia ..
ucap rasa syukur..
aku masih ada Allah di sisi ..
aku tak perlu apa-apa ...
lagi..
syurga tak perlu aku ..
namun aku yang perlu syurga..
tp aku rasa aku dah tak nak memilikinya lagi Ya Allah...
hinakan aku ya allah..
ya mmg hina..
kerana aku begitu lemah..
wasalam..

No comments:

Post a Comment

Family

Family
cousin, ibu saudara, adik dan abang.

Mum n Dad ..

Mum n Dad ..
Hanya Dia yang Tahu betapa sayangnya saya pada mereka ^_^

Usrati Jannati.

Usrati Jannati.
Pemangkin kekuatan diri..