Saturday, January 5, 2013

Terima kasih




Sayup sayup qasidah istighfar dialunkan.
membuatkan hati ini menjadi begitu rindu.

Allah ajar aku bagaimana nak berpaut padaNya

sebutir demi sebutir ujian Allah permudahkan

pernah aku rebah lalu mempersoalkan.

kenapa Allah tak hadir tolong aku ?

kemudian

Allah telah tunjuk aku pertolongan pertolongannya

aku yang sedari ia hanya terasa ingin menitiskan air mata

ini semua pasti kerja Allah .
Yang mengatur ujian buatku dan DIA jugalah yang melangsaikan kekusutan dalam jiwaku

Terima kasih Allah
Terima kasih atas segala pertolongan2Mu

pasti.
aku tak kan jauh lagi dariMu.

Maafkan aku andai aku simpan banyak khilaf.

Aku akan cuba ubah diri aku menjadi hamba yang lebih baik.

In sya Allah.

Allah. KAU tidak akan aku lupa.

wallahualam.



No comments:

Post a Comment

Family

Family
cousin, ibu saudara, adik dan abang.

Mum n Dad ..

Mum n Dad ..
Hanya Dia yang Tahu betapa sayangnya saya pada mereka ^_^

Usrati Jannati.

Usrati Jannati.
Pemangkin kekuatan diri..